Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #28  
Vanha 22.12.2012, 09:57
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Onhan mullakii pari Discoa,toinen ajossa ja toisen nappasin varaosiksi.Toi ajoauto oli meillä Ladoga 2012 traikunveturina ja kivasti vei Haten Huvimirriä,ei pompsahda edes kulutus mitenkään vaikka toinen moinen lisäpainona..Miten porukoitten Disco 1 dieselikoneet ottaa kierroksia,kun Ladogan jälkeen pikkasen pienensin syöttöjä niin ei tietenkään vetoja niinkuin aijemmin mut menee pienel aineel..Ihan ei nyt 4000 ota varvia..
Oma 300 tdi kiertää jonninvertaa yli 4000 rpm, tosin en kierrättänyt rajottimelle asti. Normaalisti ajetaan välillä 2000-3000 rpm.

Edit: piti motarin rampilla oikein koittaa paljonko kiertää ja n. 4300 rpm oli mittarissa kolmosvaihteella, tosin vieläkin otti hitaasti lisää kiekkaa. Hirveä meteli, auto ei kiihtynyt enää juurikaan ja pakoputkesta tuli musta savu. Joku 3500 rpm alkaa olemaan ainakin tolle mun koneelle maksimit.
__________________
Tumpula Racing Team

Viimeksi muokannut Heguli : 23.12.2012 23:20
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Traktori-topic baxxter Chit-Chat 482 30.05.2024 22:46
topic poisto Heguli Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 2 11.05.2011 08:28
Flippikeula topic Repro Tekniikka & Jutustelu 14 03.12.2007 21:37
Uusi topic IironSika Tekniikka & Jutustelu 37 02.12.2003 22:20


Sivu luotu: 11:05 (GMT +2).