Niin kyseessähän on siis Subaru Justy. Alkuun oli tiedossa pari reikää. Vein sen leimalle ja siellä oli pari uutta reikää sen jälkeen. Nuo reijät mitä katsuri löysi niin pitää vetää umpeen. Mulle riittää että reijän päälle mäjäytetään tarpeeksi iso pellin pala ja reikä jää sinne. Itse voin sitten suihkia kotelosuojaa sun muuta. Subaruissa on sellainen pieni ongelma että vaikka pelti on ihan ehjää niin migiä kun näyttää niin se on melkein heti läpi.
Mikäli joku tuota viikonloppuna hitsaa niin voin jelppiä. Hioa paikat valmiiksi ja rälläköidä saumat, sekä maalailla paikat. Kunhan joku vähän osaavampi hitsaa ja kunhan on joku muu paikka kuin tuo helvetin kylmä piha. Toki hommasta saa korvauksen. Vaikka tuntipalkalla mennään jos siltä tuntuu. En mä nyt niin tarkka tuon homman kanssa ole että pitäisi helvetin hyvää jälkeä olla. Tiedän kuinka paskaa jälkeä itse hitsailen niin jos yhtään parempaan pystyy niin se riittää. Viimeksi muutama vuosi sitten caddya hitsailin ja se homma alkoi vituttaan niin paljon että hitsauksen korvasi pop niitit, roudarin teippi ja pakkeli. Tuon voisi vähän paremmin tehdä kun aattelin jopa pitää sen. Jos tuon haluaisi nopeasti kuntoon niin ottaisin sen roudarin teipin ja pakkelin. Ei se niin isoja reikiä saanut aikaiseksi vaikka kovasti se reikää haki.
Tuo on siis lähtökohta.
|