Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 13.07.2004, 12:13
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Hyvät maksaa poikkeuksetta paljon verrattuna vastaavien Vetteiden keskihintatasoon. Joskus hyvät Vettet on jo niin varusteltuja/rahalla rakennetuja, että kannattaa katsella uudempia 1990-, jos ei halua sellaista vaan hyvän perus-Vetten. Tuollaisia autoja ei milloinkaan ole tarjolla "persaukisella" - katso ympäristöä, vaatetusta, käytöstä ja tietoa harrasteautosta; nimittäin, kaikki kertovat Vetten kunnosta. Vettet voivat olla halpoja, mutta niiden kustannukset ovat aivan eri luokkaa kuin tavallisella autolla, jos niitä pitää hyvin.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vetteä hankkimassa. aatu78 Yleiset 0 25.06.2005 06:48
Vetteä ostamassa? Yleiset 6 11.09.2003 06:30
plaaaaatseria ostamassa Tekniikka & Jutustelu 0 09.06.2003 08:36
Montako Vetteä Oulussa? (siiretty omaksi aiheeksi) KTM Yleiset 0 01.11.2002 14:45
vetteä ostamassa!!!need help! forssi Yleiset 0 20.06.2002 16:40


Sivu luotu: 12:47 (GMT +2).