![]() |
|
|
|||||||
| Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Hyvät maksaa poikkeuksetta paljon verrattuna vastaavien Vetteiden keskihintatasoon. Joskus hyvät Vettet on jo niin varusteltuja/rahalla rakennetuja, että kannattaa katsella uudempia 1990-, jos ei halua sellaista vaan hyvän perus-Vetten. Tuollaisia autoja ei milloinkaan ole tarjolla "persaukisella" - katso ympäristöä, vaatetusta, käytöstä ja tietoa harrasteautosta; nimittäin, kaikki kertovat Vetten kunnosta. Vettet voivat olla halpoja, mutta niiden kustannukset ovat aivan eri luokkaa kuin tavallisella autolla, jos niitä pitää hyvin.
Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| vetteä hankkimassa. | aatu78 | Yleiset | 0 | 25.06.2005 06:48 |
| Vetteä ostamassa? | Yleiset | 6 | 11.09.2003 06:30 | |
| plaaaaatseria ostamassa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.06.2003 08:36 | |
| Montako Vetteä Oulussa? (siiretty omaksi aiheeksi) | KTM | Yleiset | 0 | 01.11.2002 14:45 |
| vetteä ostamassa!!!need help! | forssi | Yleiset | 0 | 20.06.2002 16:40 |