![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() 6,2d Käyntiongelma...Tuli tuossa vaihdettua blazerista tankki,siirtopumppu(sähköinen mekaaniseen. Jotkut sano et toimis paremmin), suodatin ja polttoainelinja. Nyt kone sammuu ryntäytyksen jälkeen kuin saunalyhty, semikorkeilla kierroksilla vaeltaa. Muutaman kerran sammunut kesken ihan normiajon kun helppaa kaasusta. Kun painaa kaasun pohjaan niin pätkii ihan kuin menis rajoittajaan( eihän näissä ole semmosta, eihän?) sauhut oli 1,4 eli aikast alhaset... Ennen remppaa toimi ihan ok vaikka välillä unohti pistää siirtopumpun päällekkin. Ja se sähköpumppu vaikutti muutenkin aikast hengettömältä, piti vaan epämääräistä rutinaa. Niin ja koneen sammumisen jälkeen lähtee käyntiin samantien kun hiukan startilla pyöräyttää... Vois kuvitella et jos on ilmaa jossain niin sais sahata enempikin et lähtee käymään.
Viimeksi muokannut blazer : 06.12.2012 22:44 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HDJ:n käyntiongelma | Daniel | Tekniikka & Jutustelu | 62 | 30.11.2012 00:27 |
Dieselinkoneen käyntiongelma | farmforest | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.07.2012 09:40 |
Hj60 käyntiongelma | ToyotaHj60 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 15.02.2012 19:33 |
HJ:n Käyntiongelma. | välijäähdytin | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.02.2010 17:40 |
XJ:n käyntiongelma | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.11.2005 00:55 |