Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 09.11.2012, 22:55
L-Andy:n Avatar
L-Andy L-Andy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.09
Sijainti: Sipoo
Viestit: 180
Perusasetus

Tarkennetaan sen verran että D1 tuli vuosina 89-94 LT77/230, 200TDi'llä tai 3.5EFI'llä ja 95-98 380/230 300TDi'llä tai 3.9EFI'llä, autoaskit oli vuosimallista riippumatta tutut ja epäturvalliset ZF't. Sisustakin eroaa ekan ja tokan D1-sarjan välillä eikä kaikkia peltiosiakaan ole vaihdettavissa suoraan keskenään. Perävälitykset kaikissa sama Range-3.54 ja akselileveys muistaakseni joku 145 tai 147mm, saattoi olla Serieksenkin toi leveys... Kaikissa D1'ssä samat Roverperät kuin vanhemmissa joten Serieksen hitaampi 4.7-välitys menee heittämällä. Vanteiden jako vastaavasti sama vuodesta -48 (Series 1-3, RRC, 90/110, D1).

D2'ssa sitten eri akselit, eri jako, välityksistä ei mitään havaintoa ja muutekin sisustaa lukuunottamatta eri auto. Koneet Td5 tai 4.0/4.6 V8'ja, eri ruisku kuin vanhemmissa.




Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..."

L200 -99 tai joku sellainen
Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di
EX - Land Rover D1 V8 A -96
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Traktori-topic baxxter Chit-Chat 482 30.05.2024 22:46
topic poisto Heguli Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 2 11.05.2011 08:28
Flippikeula topic Repro Tekniikka & Jutustelu 14 03.12.2007 21:37
Uusi topic IironSika Tekniikka & Jutustelu 37 02.12.2003 22:20


Sivu luotu: 23:29 (GMT +2).