![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#23
|
||||
|
||||
|
No nyt mä kuitenki kirjotin tänne.
Mites kun on muutos katsastettu ja katsastettu porttaaliauto ja ottees ei lue renkaina ku 33x12,5. Ajetaanko sillä sit kilpien kans 33lla protois ja kun tekee miten jouni kirjoitti niin 39sit alle ja edelleen protois? Sillä vaan ku aattelin ehkä että jonku kisan olis voinu koittaa mutten tiiä sitte enää.
__________________
PäHäMa MMC Slck |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suunnistus cupin säännöt kaudelle 2013 | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 251 | 23.09.2013 16:44 |
| Myyty Modiluokan Suzuki Samurai 1.9td | make-lj | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 05.08.2013 01:38 |
| Uusi Offroad portaali kaipaa tuottajia | Flash | Tekniikka & Jutustelu | 65 | 03.12.2006 20:29 |
| Paras NHL siirto kaudelle 05-06 | SamppaKoti | Jääkiekko | 13 | 15.09.2005 14:06 |
| Sääntömuutokset kaudelle 2002-2003 | reindeer | Salibandy | 0 | 24.06.2002 15:40 |