![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
pakosarjaan nippa ja siitä putki ihan samanlaiselle mittarille mikä on ahtopaineellekin (imusarjan paineelle) ja siitä huomaa et vaikka laittasit enemmän ahtopainetta ja syöttöö niin teho ei nouse.pieni turbo ahdistaa niin paljon! maksimi ahtopaineella voi pakopaine olla vähän yli ahtopaineen,esim 1,5bar ahto niin pakopaine alle 2,0bar..sillon ahdin sopivan kokonen et herääkin alhaalta..offroad käytössä kyl pieni ahdin hyvä jolloin voima tulee heti kun lyö lapun lattiaan..super turboissa sit ihan eri asia! vakio osilla saa koneen kun koneen paskaks ihan pienilläkin paineilla!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol GR ? | piparix | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 17.10.2009 12:55 |
gr patrol | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.10.2009 09:07 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
ahdot? | toppa | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 27.04.2005 20:49 |
GR Patrol | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.03.2005 16:45 |