Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 26.10.2012, 11:56
maukka79 maukka79 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.04.11
Sijainti: savonlinna
Viestit: 29
Perusasetus

pakosarjaan nippa ja siitä putki ihan samanlaiselle mittarille mikä on ahtopaineellekin (imusarjan paineelle) ja siitä huomaa et vaikka laittasit enemmän ahtopainetta ja syöttöö niin teho ei nouse.pieni turbo ahdistaa niin paljon! maksimi ahtopaineella voi pakopaine olla vähän yli ahtopaineen,esim 1,5bar ahto niin pakopaine alle 2,0bar..sillon ahdin sopivan kokonen et herääkin alhaalta..offroad käytössä kyl pieni ahdin hyvä jolloin voima tulee heti kun lyö lapun lattiaan..super turboissa sit ihan eri asia! vakio osilla saa koneen kun koneen paskaks ihan pienilläkin paineilla!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol GR ? piparix Tekniikka & Jutustelu 21 17.10.2009 12:55
gr patrol Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 05.10.2009 09:07
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr perse arska O/M/V Ajoneuvot 2 19.09.2009 06:27
ahdot? toppa Tekniikka & Jutustelu 36 27.04.2005 20:49
GR Patrol Predator Tekniikka & Jutustelu 7 08.03.2005 16:45


Sivu luotu: 01:13 (GMT +2).