Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #38  
Vanha 16.10.2012, 20:36
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matti.v Näytä viesti
tuossakin lienee se vanhempi jarrupaineensäädin, jos on niin etujarrujen painekin käy siinä takapiirinsäätimessä (rungossa oikealla) ja menee vasta sit etujarruille. molemmille piireille on ilmaruuvitkin siinä säätimessä.
tuon venttiilin asentoa säätämällä se takapäänjarrupaine pitäs saada pienemmäksi.
se datsunin useastikin temppuilevan paineensäätimen tunnistaa jarruputkien määrästä, tulikohan siihen 3 putkea joista 2 lähtee eteenpäin.

voi siis olla et sulla hävis etupäästä jarrupaineet
Juu sellane mutikka siel rungon kylessä on.. Ja, siel oli etujarrut vielä ennen tota remonttia. Takan oli vaan letku tulpattu.. Pitäiskö sitä niinkun ilmata vaan viel enemmän vai mitä sille pitäs tehä?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Pätkä Patrol -82 3300€ (vaihdossa kelpais 110 Hilux tai joku muu 4x4 pickup ) bluevan O/M/V Ajoneuvot 21 06.05.2010 07:51
Patrol vs Pickup välijäähdytin Tekniikka & Jutustelu 26 12.02.2010 13:25
Myydään patrol pickup jussukka85 O/M/V Ajoneuvot 11 13.01.2009 19:46
VW pickup Nerd-O Chit-Chat 1 24.09.2008 12:40
M: patrol pickup 3hlö paku junnu78 O/M/V Ajoneuvot 6 21.05.2007 21:41


Sivu luotu: 21:43 (GMT +2).