Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 29.09.2012, 20:35
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Tänään hetken mielijohteesta tutkailin ostostani ja startilla motti pyöri, eli ei ollu jumissa, niin niin.......

Sopiiko tollaiseen 3,5 efi koneeseen suoraan vanhan mallin kaasari imusarja? Eli onko ihan "bolt on" juttu???

Mitenkäs virranjakaja.....efin jakajaa varmaankin ECU hoitelee jotenkin??? Eli pitääkös laitella kaasarikoneisesta jakajakin sit varmaan?


Jos vaikka syksyn aikana koittais saada ton käyntiinki....ehkä.

Millanes automaatti tuollaisessa on.....siis eli meneekö sinne jotain sähkötietoja ecun kautta, vai onko vielä sellainen perus=hyvä mekaaninen automaatti??



Keväällä piti pikaiseen leikillä sovitella 35/16-15" boggereita
Mutta eihän ne siihen mahdu, ei ainakaan heittämällä

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Land Rover Range Rover kattoteline taakkateline CAP500040, 1 kpl kuusesa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 21.11.2011 15:44
Myydään Range -88 vogue 3.5 V8 ruisku Automaatti tossu O/M/V Ajoneuvot 6 22.02.2011 09:01
Myydään M: Land ROver/Range Rover uretaanipuslat Karvinen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 02.08.2009 20:24
M/V: Range Rover/Land Rover LRV8 O/M/V Muut 15 05.01.2006 12:06
Land Rover vai Range Rover? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 9 19.08.2004 08:33


Sivu luotu: 03:27 (GMT +2).