Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 06.09.2012, 12:16
petpi petpi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.10
Sijainti: Tampere
Viestit: 251
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Kiitokset Jamantille vikakoodien luvusta! Testeri näytti vikakoodeja "transmission output speed sensor", "governor pressure sensor (tjsp.)" sekä jonkun "governor..."- vian jota en enää muista. Pitää kurkata ensin tuo laatikon nopeusanturi, jos ei siinä näy pahasti metallihilsettä, niin sitten öljypohja auki ja kaikki solenoidit vaihtoon ja tarvittavat valve bodyn muutokset öljynkierron parantamiseksi, kun kerran sieltä on auki. Tuo governor- vika on kohtuu yleinen silloin kun jotain hajoaa. Vaikuttaisi siis varsin pieneltä vialta näillä näkymin - toivotaan parasta
Olen nettiä kahlannut päivän tuosta omasta muuntimen lukittumisongelmasta.
Törmäsin muutamaan topikkiin, joissa vähän vastaava ongelma kuin sullakin.
Olivat selvinneet sillä, kun olivat putsanneet governor pressure solenoidin.
__________________
________________

-98 Jeep Grand Cherokee 5.9 LX
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Grand cherokee WJ Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 15.03.2010 22:29
Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 20.02.2010 18:48
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 16.02.2008 17:49
cherokee tai grand cherokee kokemuksia Chit-Chat 8 16.05.2007 18:55
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50


Sivu luotu: 15:53 (GMT +2).