Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Se mitä olen jenkkipalstoja seurannut niin vähän oudosti momentonmuuntimen lukko jokatapauksessa toimii.. ihme juttu, kun muuten on hyvä laatikko.
|
Tuotaa, tästä syystä en pidä sitä pööföömäncx-nappia alhaalla. Kilpikonnamoodissa laatikon käytös on jotakuinkin ennakoitavaa ja D-asennossa saa muuntimen lukkoon kolmosellakin pakottamatta.
En myöskään oo huomannu kulutuksessa tai suorituskyvyssä juuri mitään ihmeempää eroa, paitsi että superasennossa häiriintyy yönäkö merkkivalon tuulilasiheijastuksesta ja kuuloelimiä rassaa kuminauhan perässä ajelu kun tc ei pysy lukittuna sitten millään.
Enemmän suorituskykyyn vaikuttaa että ennen kiihdytystä kiskoo kepin kolmoselle ja antaa muuntimen lukita. Näin voi noin puoleenkaasuun saakka pitää muuntimen lukossa.
Askin kickdownkäytös on hämmentävää: täyskaasulle polkiessa se ensin lukitsee muuntimen, huomaa että vääntöä on tarjolla enemmän kun rauhallisesti ja vaihtaa sitten pienemmälle muunnin auki.