Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 03.09.2012, 17:01
TOYBOY:n Avatar
TOYBOY TOYBOY ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.12.09
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 88
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pulu Näytä viesti
http://www.cruisingnight.tk/index.ph...=544&Itemid=49 loppupäästä löytyy tallenetta..tippu vaan ahdot nii ei jaksannu nelosella kuopia enää..
Anteeksi nyt ot, mutta saisko tästä hiluxista vähä lisä infoo kun tuntui aika "eloisalta" laitteelta sunnuntaina aamupäivällä lahden moottoritiellä.
T. sinisen farkku volvon kuljettaja
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ostin kompuran.. samix Chit-Chat 9 10.09.2008 21:15
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. asentaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.09.2007 17:34
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! SamiN Tekniikka & Jutustelu 5 02.11.2005 18:57
Ostin sitten HJ:n akke Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2005 20:17
Ostin sitten lj:n bj45lava Tekniikka & Jutustelu 9 08.11.2004 09:04


Sivu luotu: 04:37 (GMT +2).