![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
Joo kyllähän sieltä vikaa löytyi molemmista kansista.
Apukuskin puoleisessa etupäässä pahvi melko rikki ja liekkirengas pienestä väännöstö poikki. Ja sylinterin päällä oli vesi lammikko(ruosteinen vesi kun pelkät vedet sisällä) Kuskinpuolen takapäässä pahvi hajos nostaessa ja liekkirengas palanut poikki. Kannessa pientä kraateria palotila täynnä. Onkos näisää yleensä pakosarjan tiivisteitä? Tässä ei ollut ainakaan kiinni mitään. Eipä venakopissakaan ollut oikeeta tiivistettä.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" Viimeksi muokannut Ooppeli : 22.07.2012 15:06 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runnerin kansiremontti | Jooseppi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.03.2010 20:25 |
Patrol gr:n kansiremontti | Grr | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 25.02.2010 20:50 |
kansiremontti | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.10.2004 20:20 |