Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.07.2012, 05:26
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.282
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD Näytä viesti
Varmasti ehdit, kun teet näin:
1. Laske perästä öljyt pois.
2. Avaa rälläkällä perän kuoreen luukku.
3. Suorita luukusta vaadittavat osien putsaus ja hitsaus toimenpiteet.
4. Hitsaa luukku takaisin kiinni ja laita öljyt perään.
5. VALMIS!
6. Muuten nopee, mutta ei onnistu sutsukissa.

Olikos se niin, että 410:ssä pitäs tulla vetarit jarrukilvistä läpi? Sittehän ei tarvi jarruputkiin kajota. Vetarit on kiinni neljällä pultilla per puoli. Itse perän hitsaus vaatii murikan purkamisen ja lautapyörän irrottamisen, eli meneehän siinä jokunen tovi...
410 tulee vetarit jarrukilvistä läpi, ei tarvi jurruihin kajota.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 08:23 (GMT +2).