Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 16.07.2012, 08:34
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

No purkamistahan siinä on aika paljon, sinällään mitään ihmeellistä ei kyseisessä hommassa ole. Loppupelistä aika simppeli homma, aikaa ja työtä kyllä menee. Kannet mahtuu muistaakseni tulemaan pois pakosarjojen kanssa, helpompi irrotella ne sitten pöydällä. Imusatsi pois ja saat ruiskuputket irroteltua. Jos kansi/kannet on halki niin niitäkin varmasti löytyy uusia järkevään hintaan, ei tartte maksaa US-Partsin listahintaa.

Samalla kun nyt tollasen homman joutuu tekemään kannattaa miettiä että laittaisko jakopään ja suuttimet samalla varsinkin jos niiden kunnosta/huollosta ei ole tietoa. Ne nyt ei enää paljon maksa tuossa konkurssissa. Samoilla lämpösillä voi tietty vaihdella hieman parempia osia jos viriviri meinaa laitella, lähinnä nyt toi isompi vesipumppu ja tuplatermarit (ellei sitten jo ole).

Jossain netin syövereissä muistan nähneeni sellasen varsin kattavan selostuksen kuvien kanssa kansirempasta, mutta enhän mä sitä nyt tietenkään löytäny. Momentit löytyy korjaamokirjasta, esim. mulla on sellanen.

Kannattaa tosiaan katella ja kysellä toi FSD-foorumi läpi, sieltä löytyy varmasti apuja.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runnerin kansiremontti Jooseppi Tekniikka & Jutustelu 1 02.03.2010 20:25
Patrol gr:n kansiremontti Grr Tekniikka & Jutustelu 4 25.02.2010 20:50
kansiremontti Tekniikka & Jutustelu 1 23.10.2004 20:20


Sivu luotu: 20:59 (GMT +2).