Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vellihousu
Eikös noissa b&g koneissa mee ne kaasarin kalvot, aiheuttaa just tollasia oireita. Uudet maksaa pari euroo ja on helppo vaihtaa. (sori ilmotuksen sotkeminen)
|
Joo, niin kuulemma menee. Mutta tosiaan toi eka kone ei pyöriny uutenakaan tasaseen, jotenki tupsutti ja paukku putkessa ja huono starttaamaan. Takuuhuollossa vaihtovat tulppaa kun oli kuulemma pimee. Toisella kertaa sääteli kierroksia ylemmäs ja tuumas että toiset pyörii nätimmin kuin toiset. Purin kaasarinkin ja kalvo oli ehjä eikä roskiakaan näkyvissä.
Nyt on kaatikselta dyykattu moottori, mikä pelas yhen kesän suunnilleen okei. Nyt vaan ei jaksa enää, eikä millään inspais ropeltaa tätä, muutenki vapaa-aika kortilla. Tuon narukelan vois vaihtaa tosta toisesta ja vaihtaa sen kalvon, saattais pelata vuosia tai sitten viikon.
Olis kiva vaan nykästä narusta käymään ja ajella piha tyytyväisenä, ilman vitutusta mikä johtuu huonosti käyvästä, meluisesta ja pahanhajuisesta leikkurista. Enemmän menny tunteja ton leikkurin kanssa rassaamiseen ku ajamiseen.
Kohta meen kauppaan ja ostan 700 €uron Honda-koneisen Klipon, ajelen 20 vuotta vain tankaten ja joskus öljyt vaihtaen. No ehkä terää tarttee terotella kans välillä.