Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 02.07.2012, 14:20
estate estate ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.10.11
Sijainti: Kyyjärvi
Viestit: 106
Perusasetus

Kaverilla halkes Volvosta ylikokoon sorvattu rumpu kun joutui tekemään vähän äkäisemmän jarrutuksen (pyärät lukkoon 40:n vauhdista asfaltilla). Sitä ennen oli pari viikkoa säätänyt jarruja kun ei ollut millään meinannut saada toimimaan ja säätöjä pysymään paikallaan. Avattiin kaikki jarrut ja tarkistettiin rumpujen sisähalkaisijat niin oli sorvattu reilusti sallittua isommiksi, meni vaihtoon jokainen. Yhdes amerikan ooppelis oli periksi antavaa rumpua vahvistettu rummun ympärille sovitetulla pannalla, ei sekään mitenkään kovaa luottamusta herättänyt. Eli kannattaa tarkistaa se rummun sisähalkaisija ettei ole sorvattu liian isoksi (ja että on pyöreä).
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol takajarrut? NHOffroadTeam Tekniikka & Jutustelu 9 09.10.2012 06:06
LJ:n takajarrut Tekniikka & Jutustelu 3 09.05.2008 17:40
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana Tekniikka & Jutustelu 17 24.04.2006 19:18
K10 takajarrut kateissa. SamiN Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2005 20:54
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? MäIte Health 0 05.05.2002 17:56


Sivu luotu: 02:44 (GMT +2).