Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 27.06.2012, 19:03
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.391
Blog Entries: 5
Perusasetus

Jos ylävesiletku on todella pinkeä (koneen käydessä) ja paisuntasäiliössä kuplia, niin voi olla kansi tai -pahvi. Haiskahtaako pakokaasu paisarissa? Työntääkö nestettä yli? Onko öljyt normaalin näköiset > ei harmaan tai kerman väriset? Tai näkyykö jäähdytysnesteen seassa öljyä vai onko ihan puhdasta veden ja glykolin seosta?

Viallinen jäähdyttimen korkki voi myös aiheuttaa kuplia tai jos järjestelmää ei ole ilmattu kunnolla.

Varmin konstihan on ottaa kansi auki, niin näkee onko pahvi mennyt tai halkeamia. Tai jos ei silmällä näe niin koeponnistaa kansi koneistamolla.

Noita turbokoneen kansia on mennyt kyllä noissa, sama kone kun Pajerossa. Yleensä syy on kai se, että sammutetaan kone ajon jälkeen suoraan ja lämmöt ei kerkee tasaantua...

Kaitsu
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone

Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 27.06.2012 19:07
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitsu L200 JP80 Maasturiprojektit 120 09.05.2010 17:30
Myydään M Mitsu L200 4WD -91 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 23.04.2009 18:28
Myydään M Mitsu l200 4wd -91 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 08.04.2009 20:29
[M] Mitsu L200 ¤Offi-Osku¤ O/M/V Ajoneuvot 1 09.10.2006 20:43
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 O/M/V Ajoneuvot 7 21.09.2006 21:46


Sivu luotu: 22:50 (GMT +2).