Tässä on uusi tallin nimeen hyvin istuva maasturiprojekti. Lähtökohtana aihiossa on pieni peltikolari, joka on nyt korjattu ja auto takaisin kilvissä. Renkaiksi tähän sovitellaan ensialkuun 31" Saharoita, kun sellaiset on joutilaina 33" Kaimaneiden vaihduttua XJ:n alle. Ehkä tuonnempana tulee myös pieni alustakorotus tuomaan rouheutta muutoin mietoon ulkonäköön. Toistaiseksi tämä on turhan siisti peli offailua silmälläpitäen - vaikka niinpä oli toissakesänä tuo "pikkuvelikin" - mutta katsotaan nyt miten homma pysyy lapasessa. Tämä menisi nimittäin kovin korkeaa ”Kid Bro”:ta paremmin myös käyttiksenä ja erityisesti veturina, koska massaa ja jarrullisia vetokiloja on XJ:tä reippaammin. Vakioalustalla ja pienillä renkailla on kiinteä vetokoukku otollisemmalla normikorkeudella.
Auton hankinnan lähtökohtana oli XJ:ssä aiempien 31” Saharoiden tilalle viime talvena hommattujen isompien ja karkeampien 33” Kaimanien mukanaan tuoma tehonpuute, eikä vähiten kärrin kanssa isoilla vaihteilla maantienopeuksissa. Ironista kyllä, mutta "Big BroZJerin” vetäminen XJ:n perässä Tampereelta Hämeenlinnaan oli sen verran kova urakka, että XJ:n koneeseen ilmestyi keikan jälkeen rutkasti lisäpotkua; nähtävästi auenneiden suuttimien ja/tai palaneen karstan takia. XJ:n tehonpuute kuitenkin siis ratkesi!
Koska XJ:n budjettirakentelu tuli tiensä päähän ja jotain muuta uutta piti samalla pikkurahametodilla keksiä, niin isompikoneisen takavieteri-Jeepin hankkiminen oli väistämätön paikka. Tallin ja varaston pullistellessa yhteensopivia Jeepin osia plus muutoinkin tutuksi tullut tekniikka mahdollistavat budjettirakentamisen toteutumisen myös jatkossa.