Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 13.06.2012, 22:48
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkocap Näytä viesti
no siis pari kertaa nyt sattunu kun ollaan hallilta lähetty kilometrin jälkeen ja just samassa kohti alkanu palaneelle haisemaan ja sitten alkaa muovi sun muu käryämään/palamaan sulakeraisassa.. sitten se suurin piirtein sulaa se sulake niihin johtoihin kiinni mutta on ehjä. sitten kun oon sammuttanu auton ja ottanu sulakkeen pois ja laittanu uuden paikalleen niin kaikki toimii hyvin ja saattaa mennä viikko ja sitten taas uudelleen.. voisko se olla joku relehomma, kun luulis että sinne on joku oma rele kun sillon kun tämä suhahdus kuuluu ja paineita pääsee pois niin samalla kuuluu myös releen naksahdus.
Eli käry alkaa kun auto on seissyt???

Laitteessahan on jarru PÄÄLLÄ jos paineilmaa ei ole, joten mitään ei todellakaan kannata poistaa.

Viittaisi aika paljon nyt siihen, jotta kompura alkaa olemaan kalkkiviivoilla ja joutuu käymään todella pitkään, jotta paineet pysyy korkeena. Mitään mittaria tässä hässäkässä ei ole, ainoastaan merkkivalo (P) joka mollottaa kun painetta ei ole riittävästi.

Releellä ohjataan tuota kompuraa ja toisella kuivaajaa. Sitten paineenvalvonnalle on oma kytkentänsä ettei olisi liian helppoa...

Alempana on kirjotus, jotta kuivurin pohja olisi halki, eli kompura on käynyt jossakin vaiheessa pitkään ja kuumentunut --> mennyt hieman väljäksi (kun on ilmajäähdytteinen). Joten kannattaa tarkastaa/tarkastuttaa kunto (paineet pois ja mittaa aika kuinka kauan käy kunnes sammuu. Kysy Aminoffin pajalta, eli Veholta ko. ohje).

Mutta helpointa marssia autotarvikeliikkeeseen ja ostaa MAXI-sulake johon sitten se iso laatta sulake kiinni.


Kuivaimen pati on aika mielenkiintoisen hintainen, 180€ ja ilmajousitteisessa niitä on muuten 2kpl... Eli 360€ pari kertaa vuodessa... Toisaalta bussin kompura maksaa vaatimattomasti 5000€
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jäseniä tarvitaan. hoojii Linkit 1 20.12.2008 13:05
Puikkoinvertteritietäjiä tarvitaan! KooPee Chit-Chat 18 14.12.2007 23:30
helppiä tarvitaan Valko-bandiitti Tekniikka & Jutustelu 2 12.01.2007 16:43
King Cap tietoa tarvitaan?????? PeteTurku Tekniikka & Jutustelu 4 24.11.2006 21:47
Tietoa tarvitaan Vette2002 Yleiset 0 13.03.2002 11:25


Sivu luotu: 17:02 (GMT +2).