![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Matkakertomus osa 4 suursuo
Sitten osa porukasta lähti hakemaan Jannen patrolia joka oli hylätty hanhilammen pätkän alkuun ja osa lähti koittamaan suursuon pohjois reittiä. Porttaalireitti Kuupo johtotehtävissä Letkassa oli vielä paljon autoja suon reunalla Myös ilkan savukone uaz Oli vaan kasvanut melko umpeen Ettei lukkovammainen hausulikaan jatkanut puskea reittiä auki Joppa kyllä kokeili varsinaista reittiäkin Vain eipä sekään ollut enään edes monstereille mukava Vedettiin uparit ja paluumatkalla sitten karsiutui minulta yksi jarruputki ja haisulista vesiletku. Korjasin jarrun samalla kun mäyristä fiksattiin. Lähdimme sitten ajamaan suursuon länsipuolelta alaspäin. Tie pampasta niittysuolle olikin pelikunnossa ja kynnetty melkoisille urille porttaalivehkeillä. Lähdimme koittamaan jotain uuttaa ennen ajamatonta pätkää. Näyti alkuun että se päättyy helvetilliseen käntoränniin. Sitten huomattiin että luotisuoraa viivaa pitkin näytti lähtevän mönkkärin ura jolta oli jopa kaatuineita puita sahattu pois. Reitti osottautui tosiaan luotisuoraksi ja ennen autolla ajamattomaksi pätkäksi. Varsin mukava pikkupätkä jossa ojia, kivikkoa ja kivinen pikkumäen nousu reitin päättyessä tukkitiehen. Lopussa oli katastroofi lähellä kun tukki oli livahtanut bertan konehuoneeseen ja tölvässyt öljynsuodatinta niin että se sylki 4 litraa ölyä maahan 100 metrin matkalla. Onneksi uglyhj huomasi vanan ja kone pelastui. Nyt kyllä laitan jonkun öljynpaineen varoitusvalon tämmöisiä varten. Onneksi putsari saatiin kiristettyä kiinni kun ei ollut uuttakaan matkassa. Loppuporukan leiri paikallistettiin vuoksen rantaan hieman äyräpään yläpuolelle. Leiriin saavuttiin juuri parahiksi kun pojat oli yösafarille lähdössä. Itse ei enää jaksanut kun oli nälkä ja taas bertta jarruton. Korjasin jarrut sillä aikaa kun muut teki ruokaa. da bomb Vuoksenrannan leiri. Aamulla vaihdoin takaperän öljyt kun oli taas ihan kuraa. Jostain menee vettä solkenaan sisään mutta ei vuoda kuitenkaan ulos. Matka kotia kohti alkoi. grt juuri ja juuri liikkui ja kaikkea kommellusta oli matkalla. Rengasrikko #1. Hienosti tuunattu lasi. Maastojeepit kylillä Eetza rengasrikko #2 Kuukauppi Lopulta oli kumpikin gr hinauksessa Tulli meni läpi ennätysnopeasti. Kotiin päästiin juuri ja juuri ajamalla. 15km ennen kotia takapinionin ylälaakeri rupesi jo pitämään melkoista kirskuntaa. Kiito kaikille mukavasta reissusta. Pari videoo on vielä tulossa mutta ne parin viikon päästä kun palaan toisesta reissusta. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pähäma Venäjän safari helatorstai 2010 | mikjus | Tapahtumat | 161 | 13.06.2010 12:30 |
| PäHäMa Helatorstai 2008 venäjän safari 30.4 - 4.5 | mikjus | Tapahtumat | 168 | 11.05.2008 20:12 |
| Pähäma venäjän safari 17 - 20.11.2005 !!! | Tapahtumat | 109 | 23.11.2005 11:21 | |
| Pähäma venäjän safari 29.07-01.08.05 | tapsa4x4 | Tapahtumat | 75 | 04.08.2005 11:56 |
| PäHäMa:n safari 16.10.2004 | LaaLaa | Tapahtumat | 82 | 24.10.2004 11:40 |