Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 19.05.2012, 17:53
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Tuohon BJ40/76 juttuun pitää laittaa lisäkysymys, muutaman kerran kun piukassa on oltu ja koitettu pois päästä niin 1 pyörä takana ja 1 edessä on lyönyt sutia, miten nuo pyörät on vetäneet jotka liikkumatta ovat olleet edessä ja takana?
Vai onko nelivetoni rikki, tuo on saattanut muuttua auton liikkuessa vaikka sen 1m eteenpäin ja se sutiva pyörä on jäänyt liikkumattomaksi jne.
Aika pitkälti jäänyt sellainen mutu että noissa 4WD autoissa missä ei ole erillistä kytkettävää lukkoa ei noita akseleita saa niin että ne molemmat etu tai takapyörät vetävät vaan se helpompi pyörii eli vetää.
Tuota vinssiä ajattelin ja meinasin jo hommata mutta omassa käytössä monasti ei ole mistä vetää tai sitten taakse pitäisi päästä liikkumaan ja ne harvat kerrat sitten vaikka taljalla saa autettua.
Eli olisiko hyvä taakse vaikka se paineilmalukko ja eteen tuollainen automaatti mikä oli jo esiintuodussa linkissä?
Vai onko hyvempi parempi molempiin p-ilmalukot, Tml tai Tlm lukkoa saa hieman edukkaammin kun Arb.n mutta onko siitä kokemuksia?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tml.lukot Unregistered Tekniikka & Jutustelu 23 17.12.2012 19:49
tml lukot Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 20.05.2010 06:47
LJ:n lukot? tojotojo Tekniikka & Jutustelu 12 30.01.2007 20:51
Kam lukot ? RST Tekniikka & Jutustelu 25 21.11.2005 22:00
Lukot wallu Tekniikka & Jutustelu 35 08.06.2004 19:38


Sivu luotu: 16:07 (GMT +2).