Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 03.05.2012, 16:09
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Joo. Oli siellä vielä tuollanen kohta:Matkustajien tilat N-luokan auton ohjaamossa

1. N-luokan auton ohjaamossa katsotaan olevan kuljettajan lisäksi tilaa kahdelle henkilölle, jos etäisyys ohjausakselin jatkeelta istuimen keskiviivaa pitkin oikeaan etuoveen tai seinään on vähintään 1100 mm.

2. Koulukuorma-auton ohjaamon saa varustaa varsinaisten istuinten taakse sijoitetuilla lisäistuimilla enintään neljän oppilaan kuljetusta varten. Istumapaikkojen mitoitus saa poiketa 61 §:n säännöksistä.

Mulla ainakin riittää tuo 1100mm.
Mittasin 1110mm ratin keskeltä ovipahviin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Patrol 500€ -savage- O/M/V Ajoneuvot 3 29.09.2011 16:14
L200:nen 1 + 2 paikkaiseksi k.j Tekniikka & Jutustelu 4 06.01.2010 09:55
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr perse arska O/M/V Ajoneuvot 2 19.09.2009 06:27
Patrol Gr 3-paikkaiseksi JariKoo Tekniikka & Jutustelu 9 11.12.2008 20:42
Hilux 3-paikkaiseksi? Morjenz Tekniikka & Jutustelu 2 24.03.2007 08:04


Sivu luotu: 12:34 (GMT +2).