![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Joo. Oli siellä vielä tuollanen kohta:Matkustajien tilat N-luokan auton ohjaamossa
1. N-luokan auton ohjaamossa katsotaan olevan kuljettajan lisäksi tilaa kahdelle henkilölle, jos etäisyys ohjausakselin jatkeelta istuimen keskiviivaa pitkin oikeaan etuoveen tai seinään on vähintään 1100 mm. 2. Koulukuorma-auton ohjaamon saa varustaa varsinaisten istuinten taakse sijoitetuilla lisäistuimilla enintään neljän oppilaan kuljetusta varten. Istumapaikkojen mitoitus saa poiketa 61 §:n säännöksistä. Mulla ainakin riittää tuo 1100mm. Mittasin 1110mm ratin keskeltä ovipahviin. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Patrol 500€ | -savage- | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.09.2011 16:14 |
| L200:nen 1 + 2 paikkaiseksi | k.j | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.01.2010 09:55 |
| Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
| Patrol Gr 3-paikkaiseksi | JariKoo | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.12.2008 20:42 |
| Hilux 3-paikkaiseksi? | Morjenz | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.03.2007 08:04 |