![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#30
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sen verran selvinnyt jotta. 1. On puolan esivastus. 2. Startin solenoidi 3. Ei vielä tarkkaa tietoa mikän on, vaan sen verta selvinnyt jotta keltanen johto yhdistyy paksuun keltaiseen johtoon joka tulee johtovyyhdissä kojelaudan alta, vihreäjohto menee laturiin ja puna valko johto on useasta kohdasta joskus sulannut ja pahin kohta on vaihdettu ehjään johtoon, tuleepi johtovyyhdissä kojelaudan alta. Tutkitaan vielä tarkemmin mistä sieltä. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:jeep wagoneer -79 | savu | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 15.03.2006 21:24 |
| M: Jeep Wagoneer -78 | julli | O/M/V Muut | 5 | 24.10.2005 08:04 |
| Wagoneer pickup? | Cental73 | Chit-Chat | 11 | 01.08.2005 22:48 |
| jeep wagoneer? | Range73 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.07.2005 08:46 |
| M:Jeep Wagoneer | O/M/V Muut | 0 | 27.11.2003 22:50 | |