Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 27.04.2012, 10:35
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Sähköistä kysymys??
Mitäs seuraavassa kuvassa näkyvät sähköosat ovat? Sijaitsevat JEgoNEERin konehuoneessa. Jos ei kukaan tiedä niin sitten tarvii ite ottaa selvää?

Lähdetään vasemmalta.

1. Harmaa pakeliitti palikka johon tulee päihin punaiset johdot ja on keskeltä kiinni sisälokasuojassa?
2. Alumiini kartio ja mustaa muovia johon tulee runsaasti johtoja. (pystyssä menevän mustan letkun alla)?
3. Edellisen yläpuolella oleva punainen liitin johon menee kolme johtoa punainen, keltainen ja vihreä, siinä on kiinni sulannut ehkä vastus, eikä ole mitään vaikutusta käyntiin jos sen ottaa pois.



Kiitoksia tarkoista vastuksista tai ainakin vastuksista jo etukäteen.

t. Ismo Ämmä
Sähköjä laitellaan lisää perjantaina.
Sen verran selvinnyt jotta.
1. On puolan esivastus.
2. Startin solenoidi
3. Ei vielä tarkkaa tietoa mikän on, vaan sen verta selvinnyt jotta keltanen johto yhdistyy paksuun keltaiseen johtoon joka tulee johtovyyhdissä kojelaudan alta, vihreäjohto menee laturiin ja puna valko johto on useasta kohdasta joskus sulannut ja pahin kohta on vaihdettu ehjään johtoon, tuleepi johtovyyhdissä kojelaudan alta. Tutkitaan vielä tarkemmin mistä sieltä.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:jeep wagoneer -79 savu O/M/V Ajoneuvot 1 15.03.2006 21:24
M: Jeep Wagoneer -78 julli O/M/V Muut 5 24.10.2005 08:04
Wagoneer pickup? Cental73 Chit-Chat 11 01.08.2005 22:48
jeep wagoneer? Range73 Tekniikka & Jutustelu 9 19.07.2005 08:46
M:Jeep Wagoneer O/M/V Muut 0 27.11.2003 22:50


Sivu luotu: 06:27 (GMT +2).