![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Runko palkit koottu kahdesta sisäkkäin menevästä (pari senttiä) C-palkista.
Olin mittaavinani vanhasta -79 Rangen rungosta materiaalipaksuudeksi 2,2mm mutta olisko ollut alunperin materiaali Gauge 13, (Tuumina 0.0897" ja milleinä 2.28mm) Lisäksi rungon sisällä on tarpeellisissa paikoissa "kulmarautaisia" vahvikkeita, jotain kolmen -neljän millin paksuisia. Läpipulttauksissa on sellaisia tukilevyjä (kuvassa Y:n mallinen) Tuota ruostuttavaa kakkaa kertynyt noista lukuisista suo upotuksista ja sen poistamista hankaloittaa just nuo poikittaiset tukipalat (Y) joiden alitse ei mahdu juuri mitään, puhumattakaan mistään viemärin puhdistusletkuista. Ainoa keino Paavonkin jossain mainitsema auton keula ylös ja vettä sisään runsaasti ja kauan. Kuskinpuolen iskarin kiinnikkeen kohdalta revennyt (halkeama ylhäältä alas), ei oikeastaan ruostevika: Kuskinpuolen takaiskarin kiinnikkeeltä taakse (akselin ylitys): Takaiskarin kiinnikkeeltä eteenpäin:
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) Viimeksi muokannut ZeiZei : 01.04.2012 23:17 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Tyhmiä kysymyksiä Patrolista vol2 | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.10.2005 00:13 |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |