Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 01.04.2012, 23:05
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Perusasetus

Runko palkit koottu kahdesta sisäkkäin menevästä (pari senttiä) C-palkista.
Olin mittaavinani vanhasta -79 Rangen rungosta materiaalipaksuudeksi 2,2mm mutta olisko ollut alunperin materiaali Gauge 13, (Tuumina 0.0897" ja milleinä 2.28mm)


Lisäksi rungon sisällä on tarpeellisissa paikoissa "kulmarautaisia" vahvikkeita, jotain kolmen -neljän millin paksuisia. Läpipulttauksissa on sellaisia tukilevyjä (kuvassa Y:n mallinen)

Tuota ruostuttavaa kakkaa kertynyt noista lukuisista suo upotuksista ja sen poistamista hankaloittaa just nuo poikittaiset tukipalat (Y) joiden alitse ei mahdu juuri mitään, puhumattakaan mistään viemärin puhdistusletkuista. Ainoa keino Paavonkin jossain mainitsema auton keula ylös ja vettä sisään runsaasti ja kauan.

Kuskinpuolen iskarin kiinnikkeen kohdalta revennyt (halkeama ylhäältä alas), ei oikeastaan ruostevika:



Kuskinpuolen takaiskarin kiinnikkeeltä taakse (akselin ylitys):



Takaiskarin kiinnikkeeltä eteenpäin:

__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)

Viimeksi muokannut ZeiZei : 01.04.2012 23:17
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Tyhmiä kysymyksiä Patrolista vol2 VonLeka Tekniikka & Jutustelu 2 24.10.2005 00:13
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 17:04 (GMT +2).