![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#37
|
|||
|
|||
![]()
kaipa se riittävä reikäisyys ja ympäri hitsaamattomuus myös takaa että runko kiertyy tarpeen vaatiessa. Voi käydä aika jäykäksi jos hitsaa kaikki saumat ympäri ja kaikki reiät umpeen.
Koittakaapas laittaa "umpi" palkki vuodeksi pihalle, niin se on vettä puolillaan kondenssin vaikutuksesta. Mitä reikäsempi sen parempi. Suora latta maalattuna ei juurikaan ruostu kun tuulettuu joka puolelta. Jossain volkkareissa helmoja suojattiin tehtaalla pumppaamalla ne öljyä täyteen ja sitten tyhjäämällä. Tuo vois olla hyvä tapa rungollekin. Reiät kummitulpilla umpeen, öljymassa seos kuumana sisään. antaa olla tovinja sitten pois. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rungon korjaukset | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 12.08.2015 10:06 |
rungon maalaus | jami63 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 26.09.2008 17:16 |
rungon lyhentäminen | MiKo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.04.2007 21:09 |
HJ:n rungon hitsaus | _JJ | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 30.07.2006 19:42 |
Rungon maalausta. | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.07.2006 10:46 |