Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.03.2012, 11:25
make1978 make1978 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.08.11
Sijainti: tampere
Viestit: 122
Perusasetus

kansivaivoja..


no nyt se sitten tapahtu..eli ton patrollin 3.3l sepelimylly poltti vähintään sulakkeensa eli vähintäänkin pahvipalanutno nyt on sit aika ottaa kansi pois ja tehdä venttiili työt ja ruveta suunnitteleen turbotusta(laitoin tonne ostetaan,vaihdetaan,myydään ja varastetaan osiolle jo ostoilmotusta osista) samalla ois tarkotus myös tutkia öljysuihkujen avautumispaineet.

mut asiaan..onko monelle tuttu ongelma täälä toi sd koneen kansivaiva ja onko selvitty pahvin vaihdolla vai onko ollu kannet halki?

tietoa kaipaisin myös valurauta kannen mahdollisesta hitsauksesta ja kuinka hyvin vaparin massa pahvi kestää ahtamisen?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:30 (GMT +2).