![]() |
kansivaivoja..
no nyt se sitten tapahtu..eli ton patrollin 3.3l sepelimylly poltti vähintään sulakkeensa:D eli vähintäänkin pahvipalanut:mad:no nyt on sit aika ottaa kansi pois ja tehdä venttiili työt ja ruveta suunnitteleen turbotusta(laitoin tonne ostetaan,vaihdetaan,myydään ja varastetaan osiolle jo ostoilmotusta osista):D samalla ois tarkotus myös tutkia öljysuihkujen avautumispaineet.
mut asiaan..onko monelle tuttu ongelma täälä toi sd koneen kansivaiva ja onko selvitty pahvin vaihdolla vai onko ollu kannet halki? tietoa kaipaisin myös valurauta kannen mahdollisesta hitsauksesta ja kuinka hyvin vaparin massa pahvi kestää ahtamisen? |
Eipä kai nyt tuon valukannen kanssa ole muuta kuin pahvivaivaa, ellet sitten ajanut ilman nesteitä lappu lattiassa ja korkeista lämmöistä huolimatta jatkanut? Riippuu pitkälti paineista kuinka tuo vakion massapahvi kestää, mutta samalla vaivalla sinne sen ahdetun vakion metallisen laitat kun eipä se paljoa maksa.
|
Lainaus:
|
täytyypä kysyä nissanilta paljonko metalli tiiviste maksaa.ainakaan tarvike liikkeitten kautta ei saanut..hyvä kun sai massapahvinkaan.:Dei oo ajettu ilman nesteitä eikä IKINÄ (mun aikana)lisätty kuumaan koneeseen vettä.:)
|
Täällä palstallakin joku myi 30€ metalli pahvia, laita osto ilmoo sellaisesta.
|
Sivu luotu: 07:05 (GMT +2). |