Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 12.02.2012, 11:05
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Työtähän siinä on tiedossa paljon, mutta kokonainen varaosa-auto viereen vaan mistä siirtyy ajonestot ja muut kilpukat toiseen koriin. Ei se sen kummempaa ole. Vaikeampiakin moottori vaihtoja on tehty ja vielä vaikeampia on suunnitteilla harraste peleihin.

Auto on -01 joten siihen ilmeisesti "kuuluisi" BMW M47 diesel, ja vanhempiin Rover diesel. Kumpi moottori mahtaa olla parempi teho/vääntö/kestävyys suhteiltaan. Kumpaakaan ei vissiin ihan sudeksi ole haukuttu.

Vielä semmoinen kummastuttaa että onkohan oikealta ohjattavissa autoissa samat johtosarjat tms. kriittiset osat samoja meidän autoihin verrattuna?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
freelander jakopäänremmit vaihtoon vts Tekniikka & Jutustelu 0 01.12.2011 22:15
Myydään Land Rover Freelander Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 25.02.2011 11:14
freelander Rekisteröimätön Maasturiprojektit 2 05.04.2010 21:10
Freelander seisontavalot hukassa taju Tekniikka & Jutustelu 0 01.02.2009 16:59
LAND ROVER FREELANDER 1.8i neli-isi Tekniikka & Jutustelu 1 09.12.2007 19:02


Sivu luotu: 20:36 (GMT +2).