![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#21
|
||||
|
||||
|
Eilen pakkasessa ja pimeessä tuli tallusteltua ja temmellettyä lifti olalla ihan sopivasti iltakuntoiluksi
.Muovihelmoista on hyvä tunkata. Tossa aika hyvä mainosvideo teloista. Tässä ei ajeta ihan sukkasillaan, niin kuin yleensä teloilla. Valitettavasti ei näytetä mitään topparijuttuja tässäkään. http://www.youtube.com/watch?v=_VJ4Q...1&feature=fvwp Viimeksi muokannut luppakorva : 01.02.2012 10:59 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| kuvia&kokemuksia auroista, puskulevyistä ym. lisälaitteista maasturissa | santikko | Tekniikka & Jutustelu | 724 | 03.02.2026 08:05 |
| Kenellä pienimmät renkaat maasturissa? | Pauli | Chit-Chat | 49 | 19.10.2012 08:44 |
| kellä valmetin kone nokalla MAASTURISSA | savu | Chit-Chat | 24 | 11.01.2011 23:38 |
| Pitääkö maasturissa olla jäykät tulpan johdot? | Bruno | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.01.2007 18:32 |
| auraus/haritus maasturissa. | Joukka | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.02.2005 12:21 |