Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 31.01.2012, 13:58
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen Näytä viesti


Ei ole todellista minkälaisen tötterön päähän telat kiinnitetään? Ei kannata ylittää sitä 30km/h turvarajaa. Mieti paljonko tulee vääntövartta laakeroinnille? Ja kaikki jää vain pinnapulttien varaan kun keskireikä ei sovi?

Luulisi voivan tehdä toisenlaisen adapterin, jossa etäisyys navasta olisi lyhyempi ja siten laakerin kuormitus vähäisempi. Noilla ei rasitukselle alttiit paikat taatusti kestä kauaa.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kuvia&kokemuksia auroista, puskulevyistä ym. lisälaitteista maasturissa santikko Tekniikka & Jutustelu 724 03.02.2026 08:05
Kenellä pienimmät renkaat maasturissa? Pauli Chit-Chat 49 19.10.2012 08:44
kellä valmetin kone nokalla MAASTURISSA savu Chit-Chat 24 11.01.2011 23:38
Pitääkö maasturissa olla jäykät tulpan johdot? Bruno Tekniikka & Jutustelu 12 17.01.2007 18:32
auraus/haritus maasturissa. Joukka Tekniikka & Jutustelu 7 20.02.2005 12:21


Sivu luotu: 15:52 (GMT +2).