![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#32
|
||||
|
||||
|
No niin. Konehuone läjässä ja savut otettu tänään. Puuttuu vielä valojen pesurin säiliö ja sit ilmeni et öljypohja vuotaan sen pohjassa olevan suojapellin välistä.
Keinonahasta ompelin uuden kattoverhon. Pari jarruputkee etupyörille ja eikun testi ajolle. Ei tosin kovin kovasti ku, tankkina toimiin 20litran öljykannu peräkontissa. Pitäs selvitellä toyotalta saako sitä tankin lähtöputkee ja mihinkä hintaan.
__________________
Konepalvelu Juha Räbinä OY |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| "nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
| Suomi Toyota 8" perämurikka huolto | Fomococars | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.05.2010 22:20 |
| APUA! Hilux-06 33" 12.5" katsastus | antton077 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.03.2010 22:40 |
| LäJän "perus" huolto alkakoon. | Juuso_L | Maasturiprojektit | 25 | 29.12.2008 10:47 |
| Ostetaan Ostetaan "Katsastus renkaat" | Osmo87 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 02.10.2008 20:17 |