Lainaus:
Itse jouduin käyttämään syksyllä pumpun pajalla ja asennuksen yhteydessä tein säädön itse. Mittakello ja siihen adapteri(tein itse) sekä jokin neula(esim. polkupyörän pinna), niin homma onnistuu. Jotkut tekee korvakuulolla, mulla ei siihen rahkeet riitä. Tuolla aiemmilla sivuilla joku laittoi hyviä linkkejä, joista saa nuo ohjeet ihan riittävällä tasolla.
Muuten homma on sellainen, että en itse ainakaan huvikseni siihen ryhdy. Imusarjan irrottaisin ehdottomasti, muuten ei oikein ole mahdollisuuksia lukea sitä kelloa. Ja sitten joku kaveri on hyvä olla mukana, ainakin kun säätöä tekee. Huutelee niitä lukemia ja katsoo, että säätö pysyy kun itse kiristelee muttereita. Se yksi niistä on tosiaan erittäin v-mäisessä kolossa. Itsellä oli lopulta ohjaustehostimen pumppu sekä syyläri irti. Näiden kanssa turaaminen oli pieni vaiva siihen nähden, että pumppuun pääsi kunnolla käsiksi ja näki ajoitusmerkit ilman peiliä.
Minkäslaiset oireet tässä on, että säätöä on tarve lähteä tekemään?
Ja venäläiseltä foorumilta löysin jonkinlaiset tehtaan ohjeetkin homman tekemiseen. Laita YV:ä, jos kiinnostaa.
|
Miettiny vaan että olis voinu kokeilla säätää, kun on huono lähtemään käyntiin... Mutta kuulostaa vittumaiselta hommalta niin jätetään sitten tekemättä
Suuttimetkin pitäis huoltaa, vaan opiskelijabudjetilla ei lompakko veny joka asiaan