Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 10.01.2012, 15:32
AH AH ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.01.11
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 1.028
Perusasetus

Kävin nastottamassa KA-nastoilla 33x12,5x15 Nokian Vatiivat, olisko tullu joku 82 nastaa/rengas. maksoi 140€ tasapainoituksen kanssa. Vaatisivat kyllä lisää piikkejä keskelle, kun tahtoo olla vieläkin hieman liukkaat...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
RENKAIDEN NASTOITUS Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 36 07.11.2013 18:55
Myyty Cooperr Discoverer M+S + nastoitus 31*10,5*15 + pajen aluvanteet On-Offroad O/M/V Renkaat ja vanteet 3 03.10.2011 08:21
Renkaan nastoitus -Stedt- Tekniikka & Jutustelu 30 03.11.2010 15:04
bfg at nastoitus Tekniikka & Jutustelu 0 23.10.2007 16:01
maastorenkaan nastoitus las-c Tekniikka & Jutustelu 18 08.09.2005 22:41


Sivu luotu: 11:22 (GMT +2).