Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp
Entiiä mikä saatanan kierto huhu tuosta koneesta ettei kestä, kaikki joilla on ollut tuo 3.1td niin ei mitään vikaa mitä nyt jotain antureita joskus.
Mun mielestä viisaampi keksintö tuo kun joka kansi erikseen niin eipä tarvi jokasta uusia jos joku poksahtaa ja ei paljoa avk:lla maksa kansi.
Eikä ne mihinkää halkia yhtää enempää kun muissakaan kun muistaa jähyttää ja lämmiittää ennen ja jälkeen ajon.
|
Niin että kun sinulla ja parilla tutulla ja essonbaarin- kaverilla ei ole hajonnut, niin silloin niissä ei ole mitään vikaa? Kyllä noissa sekä 2.5 että 3.1 yms. variaatioissa tuosta samasta VM Motorin koneesta niitä kansiongelmia on, jos yhtään seuraa palstoja missä näistä on puhetta. Ei siis vain Jeepeissä vaan muissakin vekottimissa mihin on ruuvattu.
Toki oikealla käytöllä italo- dieseli kestää ihan hyvin, vaan kun monet ei niitä oikein käytä ja sen takia sitten paukkuu - ja tuntuu paukkuvan helpommin kuin monet muut koneet. Vaikka itse ajaisi kuten pitää niin tuoreimmillaankin 10- vuotta vanhalla käytetyllä autolla on ehtinyt jo moni ajaa päin vittua.. Ihan tuurista siis kiinni että tuleeko sutta ja sekundaa ostettua vai hyvällä pidolla ollut. Toki auton ulkonäkö ja siisteys jotain kertoo, mutta siinäkin on helppo kusettaa. Itselleni en tuollaista ostaisi, on liian iso riski.
Niissä mersun 2.7 kiisseleissä on sitten suutin- ja imusarjavikoja jonkin verran, ja huollot ei ole siinä vaiheessa halpoja. Jotta paskojahan ne kaikki siis