Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.12.2011, 19:07
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Mulla oli just tuota mallia mutta 240tkm ajettu ja oha hyvin pelasi koko ajan, nyt ostamassa takasin saman moisen.

Entiiä mikä saatanan kierto huhu tuosta koneesta ettei kestä, kaikki joilla on ollut tuo 3.1td niin ei mitään vikaa mitä nyt jotain antureita joskus.
Mun mielestä viisaampi keksintö tuo kun joka kansi erikseen niin eipä tarvi jokasta uusia jos joku poksahtaa ja ei paljoa avk:lla maksa kansi.
Eikä ne mihinkää halkia yhtää enempää kun muissakaan kun muistaa jähyttää ja lämmiittää ennen ja jälkeen ajon.

Mulla piti vaihtaa 80tkm aikana vain venakopan tiiviste kun oli jotaki korkkia ja kovettunut.
Aina lähti käymää oli sitten pakkasta kuinka paljon tahansa, vääntöä yhtä paljon ku 4,7 v8 mutta kiihtyvyys ei nii päätä huimaa mutta yhtä hyvin kun normaali hlö auto kulkee kyllä.
Kulutus oli mulla sekalaisella ajolla (joka pv loukuilla käyntiä yms offia ja normaali työ ajoa) 13l/100km matkassa pääsee alle kympin.
Verot on vaan siellä 800e nurkilla mutta ite laitan nyt aluksi ainaki pakuksi.

Paras ajettava tää wj mitä nyt muista autoista on kokemusta, vähän semmonen amerikan lenuava mutta mullakki johtu mud terraineista suurimmaksi osaksi.
Perä öljyt lisä aineineen ja vaihelootan öljyt kun muistaa ostaa Mopar merkkistä niin peuhaa kyllä hyvin ja lukotkin toimii perissä.

Ja jos se on vielä Quadra-drive mallia niin on moni neliveto autoilija on ihmeissään ku näkee miten se vetää joka tassulla eikä jaa riippuun mihinkää ristiriipuntaan.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Grand cherokee WJ kokemuksia landman Tekniikka & Jutustelu 86 07.03.2018 20:03
kokemuksia grand cherokee 3.1 d v99-03?? höpöhöpö Tekniikka & Jutustelu 5 08.07.2011 22:51
Tietoa/kokemuksia Jeep Grand Cherokee TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 1 20.01.2009 18:13
cherokee tai grand cherokee kokemuksia Chit-Chat 8 16.05.2007 18:55
Tietoa Jeep Grand Cherokee vm.2000 3.1 diesel? Bladerunner Tekniikka & Jutustelu 1 01.09.2006 11:13

Sivu luotu: 08:31 (GMT +2).