Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 12.12.2011, 22:48
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.077
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hjvaltzu Näytä viesti
Että mistä katsastusinssi tässä tapauksessa mittaa lähtökorkeuden jonka päälle saa laittaa tuon 100mm/150mm (kumpi nyt sitten mun tapauksessa on oikea millimäärä).
Sun auto on N1G-luokkaan kuuluva vaikka otteesta puuttuisikin tuo G (ehtona vain yli 2000 kg kokonaismassa ja neliveto), eli sitä voi korottaa yhteensä max. 150 mm. Eli 75 mm jousituksella, 75 mm korikorotuksella ja jommasta kummasta tai molemmista pitää tinkiä jos haluaa isompia kumeja alle.

Alkuperäinen korkeus on 1800 mm, joten kattotasosta on helppo mitata paljonko sinne on korkeutta tullut lisää. Nyt taitaa olla korotusta n. 3 cm.

Eli voit laittaa käppyrämmät jouset ja esmes korottaa koria vaikka 50 mm, max. rengaskoko muutoskatsastuksessa ilman lupia 33x12.50".
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Muutoskatsastuksesta plejman Tekniikka & Jutustelu 4 03.05.2010 17:34
Kysymyksiä Blazerin muutoskatsastuksesta Kirves Tekniikka & Jutustelu 13 17.09.2007 06:37
Bertan renkaiden muutoksista (raideleveys) JiiBee Tekniikka & Jutustelu 14 01.12.2006 21:41
Kysymys pick upin muutoskatsastuksesta? akp Tekniikka & Jutustelu 3 07.06.2006 13:17
koneen muutoskatsastuksesta kristian Tekniikka & Jutustelu 9 16.11.2005 23:27


Sivu luotu: 22:22 (GMT +2).