![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Budjettiauto suunnistuscuppiin?Tuossa kaverin kanssa suunniteltu jotta ostettais puoliksi suunnistusauto suunnistuscupin standard/original luokkaan. Voittoa kun ei tavoitella niin auton tulisi olla halpa mutta kuitenkin suhkot kestävä. hankintahinta välillä 1000-2000€ siksi toyotat on jätetty pois laskuista. Eli listaan tuohon alle erilaisia autoja mitä ollaan suunniteltu, olis hyvä tietää miten voimansiirto kestää, tyyppiviat, yleinen kestävyys ja sitten osien saatavuus/hinta. peltityöt tai materiaalivahvistukset hitsiä käyttäen ei ole ongelma. -Vanhat 70 luvun rangerooverit? onko niissä akselilukkoja ym elämää helpottavia juttuja valmiina/paljonko sellaisten tekeminen maksaa? Koneeksi tulis mersun diisseli. tämä automalli kiinnostais eniten. -Daihatsu rockyt? ikinä kuullut niistä oikeastaan yhtään mitään ![]() -Pajerot? sais ainakin halvalla, lie sitten kestää maastoajoa? kannet ny vissiin paukkuu eikä paljoa korkeutta saa lisää. -isuzu trooperit? olis ainaki yks projekti myynnissä halvalla. http://www.nettiauto.com/isuzu/trooper/4210710 -80 luvun datsun pick up? onko nämä "jo" laatikkovikaisia autoja? ![]() -Cherokeet? vie varmaan ihan törkiästi pentsua mutta onko kuinka helppoja/halpoja rakentaa ja taas se sama, voiko niihin luottaa? -viimeisenä lada niva ![]() Voi myös ehdottaa muitakin vehkeitä, mutta näistä olis kiva saara vähän tietoa kestävyydestä ja soveltuvuudesta puunkiertoon. Kiitos jo etukäteen!
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 05.12.2011 23:06 Perustelu: väärä ilmaisu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|