Aijjaa, nyt oon taas yhtä tietoa viisaampi

hirviä hinku päästä alottaan projektia, en vaan tiärä miten saan sovitettua ennen tammikuuta yhteen armeijan, työt ja tyttöystävän. Ja tämän projektin kanssa on uitakin ongelmia verrattuna edelliseen. Tällä kertaa joudun rakentamaan auton kylmässä traktoritallissa kotitilalla, jossa yhtäaikaa on 3090 massikan kytkinprojekti ja puimurin moottoriremontti joka alkaa näyttään siltä että pitää alata sovittamaan mersun moottoria sinne tilalle. Eli tilaa on vähän vähemmän ku viimeksi

Ja matkaa mun asunnolta on sinne n.20km.
Lisää ongelmia tuottaa sekin että meidän mataloudessa käytettävät hitsauskoneet ei sovellu kuin runko hommien ja paksun raudan liimamiseen. Sellainen järkyttävän kokoinen strömbergin laivahitsi rautapyörillä

sillä ku lyö puikon oven alareunaan niin sulaa koko ovi

olis joku käytetty kunnon mikki hakuses ku vain pääsee kunnolla töihin ja rahoihin. Maalaushommat on kans ongelma tuon lämpimän tilan puuttuminen, ku navetaskaa ei oo enää lehemiä.

nehän sielä mukavasti lämmittääs ku vetäis keskikäytävällä maalia pintaan



Ja yksi asia vielä. Olisin kiinnostunut tutustumaan seinäjoen ympäristössä lymyäviin offareihin. Tämä harrastus kun ei oikeen kiinnosta mun kaveripiiriä (tuninkimiehiä bemareineen

) nii tylysää välillä yksin suunnitella vehkeitä. Olis helekkarin mukava päästä käymähän johnain kattomaan muiren projekteja/autoja livenä että sais kunnon kipinän offroadin ihmeelliseen maailmaan.
Sain tossa nettiin pari videota varovaisista metsäkokeiluista ennen projektin aloittamista. tyttöystävä raukka kuvas korkkarit jalas ku päätin lähteä samoilemaan. paljon pahemmista paikoista pääsi mitä hoojiilla vaikka otin aika iisisti. valitettavasti pehmeistä paikoista ei oo videota, nää on aika tylsiä. joku puronylitys löytyy
http://www.youtube.com/watch?v=tDmYyqjGlKg
http://www.youtube.com/watch?v=4nDS2xsZ3mg