![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Kertokaapa mielipiteenne hyvästä metsästys autosta.Lähtökohdat: Budjetti noin 10k€. Toimii vaimon kauppakassina viikot ja isännän harrastusautona viikonloput. Viikonloppuisin ajetaan metsästys hommissa paljon huonoja metsäautoteitä ja hyviä traktoriuria. Viikolla ajetaan normaalia pikkunättiä kaupunkipyörittelyä. Kilometrejä kertyy vuodessa noin 7000-12000. Tieltä ja traktoriurilta poistutaan harvoin, eli suurimmaksi haasteeksi muodostuu yleensä lumessa eteneminen. Perheellä on käytössä uudehko farkku henkilöauto, joten maasturi hoitaa selkeästi kakkosauton virkaa. Tällä hetkellä Metsästysautona on vuoden 81 pitkä Patrol. Uuden maasturin tulisi kulkea hangessa samanveroisesti, niin silloin etenemiskyky riittäisi minun tarpeisiin. Itse olen miettinyt Mersun ML320 vekotinta. Antakaa kommenttia ja ehdotuksia
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kertokaapa?? | RANGE83 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 30.10.2009 10:41 |
O: metsästys vhf | Mikedeus21 | O/M/V Muut | 2 | 13.10.2006 20:42 |
O: Metsästys vhf automallinen | Mikedeus21 | O/M/V Muut | 4 | 02.06.2006 22:23 |
Mitä maksaa sika hyvästä naperosta? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.02.2006 15:51 | |
***MYYTY***hyvästä kodista ei tietoa... | Olppa | Chit-Chat | 2 | 02.12.2004 12:32 |