Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 24.03.2004, 20:08
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

noniin harri rauhoituppas nyt . sitten kun saat sen oman koslan liikenteeseen niin arvostellaan se ensin ja sitten annetaan niitä kärkeviä mielipiteitä muitten kokoonpanoista. ja HUOM vasta sitten kun sulla on ammattitaitoo tehdä tuollainen kone

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Tehokas yökiikari huutaen Topi1982 O/M/V Muut 3 28.04.2008 19:57
Bongattu tehokas vinssi Samick O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.02.2007 21:00
RJ 70 tehokas vai ei?? OffBeast Tekniikka & Jutustelu 11 04.02.2005 10:34
M: Autovahvistin+subbari TEHOKAS!! Toni O/M/V Muut 0 07.04.2004 22:00


Sivu luotu: 05:39 (GMT +2).