![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
ainakin toyotan alkuperäset nipat on semmosia ettei normi prässin pää pidä siinä oikeen millää, ja jos vie joutuu vähän vinosti painaan niin ei tuu mitää. ja joka paikkaan ei sovi normi nippa, kun kierre menee liian syvälle!
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| miten onnistuu tuplanivel kardaanin ristikon vaihto? | tonnisata | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.09.2011 14:07 |
| HJ ohjausakselin ristikon vaihto | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.05.2008 14:59 |
| toyotan vinssin ristikon kolkatus | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.01.2007 13:38 | |
| Ristikon kuluminen 0-kulmassa? | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.01.2005 18:01 |
| Uuden ristikon välys | pee | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.08.2004 06:50 |