Vieläkin vaivannut se pikkuperän päällä pysymättömyys vaikka jakista keväällä remppasinkin, alkujaan pikkupuoli vaan hyppäs pois päältä kun vedon löysäs pois (talvisodan parkkisepisodi

), joskus kepistä kokoajan kiskomalla sen saattoi saada pysymään päällä hetkittäin mutta viimmeisen kuukauden ollut niin ettei sitä pikkupuolta löytynyt enää ollenkaan.

En tiedä mikä merkittävin aiheuttaja oli, pehmennyt lootan kannatinkumi, väljistynyt vivuston korinpuoleinen kannatinpusla, täysin sohlot nivelet siinä kepissä vaiko se toistuva sorvaaminen lootassa sisällä. Kokeiltuani elvyttää sitä vanha keppisysteemiä uusilla nivelilä en saanut asiaan mitään autuutta joten vähensin vähän liikkuvia osia siitä systeemistä ja tein siitä tollasen yhdellä tangolla toimivan. kepin pää on vielä vielä noin latalla jatkettu näin kokeiluvaiheessa että löytyy sopiva mitta sille jatkolle .
Toki sehän ei auttanut enää sen pikkupuolen kanssa, ilman suojalaseja suoritettu sorvaus oli tehnyt lähtemättömän jäljen sinne planeettavaihteeseen ja mm. sisäänmenoakselin molemmin puolin olevat liukulaakerit ja sitä akselia paikallaan pitävä lukituslevy oli saaneet kipeetä, planeetta itsessään liikkui akselin suuntaisesti n 5-6mm. joten suoritin tänään pienen 5 tunnin pura ja kokoa operaation lainaten ehjät osat tallissa olleesta 21 spline sisäänmenoakselilla olevasta jakiksesta josta tuli nyt vähemmän hyödyllinen myyntiartikkeli. siitä lootassa ei liikoja välyksiä löytynyt suuntaan eikä toiseen ja muutenkin se oli tosi hyvän ja vähäajetun näköinen, otin siitä planeetan lisäksi sen pää-akselin päällä olevan holkin minkä jo kertaalleen olen tohon lootaan vaihtanutkin, samoin sitä pitäneen lukkorenkaan ja prikan, "alue" kytkentäholkin ja öljypumpun putkineen. Pienen testin kerkisin heittään ja kaikki tuntui toistaiseksi ihan lupaavalta.
On muuten uskomattoman vaikee saada toi jakiksen pansssari yksin takaisin paikalleen kun siinä on varret (ja siis koko etuakseli jousineen etc.) kampeamassa eteen/maata kohti, vinssillä sai taka-akselista parin pylpyrän kautta sopivan vedon aikaseksi ja montun pohjalta pönkkäämällä liftillä ja kakkosnelosen pätkällä sain panssarin pysyyn ylhäällä että pysty rauhassa ruuvattua ruuvit paikalleen.
Uus keppisysteemi on paljon kevyempi käyttää, ei tarvi repiä ja kiskoa että saa liikkuun, ja siinä on myös tarkempi tuntuma, "pykälät" loksahtelee nätisti eikä tarvi arvailla ja odotella valon syttymistä että näkee mikähän siellä kulloinkin oli valittuna.