Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 12.03.2004, 05:45
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 996
Perusasetus

Ihannehan on jos kummankin ristikon kulma on sama. Jurinoita tulee varmasti jos heitto on iso. Miten muuten susnassa on se välikardaani toteutettu, onko liuku ristikoiden välissä? Onko mahdollista että ristit eivät ole linjassa?

Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Auton voimansiirron värähtely? HiluxMan Tekniikka & Jutustelu 2 02.11.2007 16:04
O: Rangen voimansiirron osia Niko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.09.2006 11:17
Voimansiirron PERUS juttuja?? Tekniikka & Jutustelu 27 10.04.2006 16:32
Opel Fronteran murheita. Karleppa Tekniikka & Jutustelu 7 26.01.2006 10:53
Rangen murheita Kupla Tekniikka & Jutustelu 17 21.08.2004 11:27


Sivu luotu: 03:44 (GMT +2).