![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tein omaan laatikkoon kk sitten pakkirempan ja tiiän kyllä ettei se laatikko ole mikään kevyt
![]() Irrotat laatikon keskeltä pultit pois ja muistaakseni piti myös vaihdekeppi ottaa irti, sen jälkeen joudut luultavasti vääntelemään vaihteensiirtäjää ja laatikon pitäisi haljeta kahtia. Nyt sitten aukaset kytkinkopan sisältä sen kannen( 4-5pulttia) ja otat pääakselilta lukkoprikan pois niin saat kytkinkopan irti. Jotakuinkin näin ![]() No enempää minun ei tarvinut tehä muutakuin vaihtaa pakin rattaat ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ:n vaihdelaatikon vaihto! | Möyhiäinen | Maasturiprojektit | 5 | 22.10.2009 22:34 |
HJ: vaihdelaatikon vaihto.. | Möyhiäinen | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 22.10.2009 21:42 |
Vaihdelaatikon laakereiden vaihto | EZU | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.08.2009 18:02 |
Patrol GR olka-akselin laakerien vaihto | OutOnPatrol | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.03.2009 09:58 |
hj:n eturenkaan laakerien vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.08.2007 14:19 |