![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
lievästi ohi, mutta mulla on käytössä 280 bensapelin harvapoorinen levy, hiukka tiukatulla asetelmalla, ja tuntus kestävän tuon runsaan 200 hp / 400 Nm järkikäytöllä
kilsoja ei oo paketilla vielä 5 tonniakaan, mutta ihan ok toimii -mutta reilu 3 tonnia kärryssä perässä menee ajatuksella ajamalla hyvin, mutta kaasu pohjassa ylämäkeen saa luiston alkamaan... jos tää ei riitä, on syytä koittaa esim sprinterin asetelmaa, helppohan sekin olis sovitella, jos sulla rojut irrallaan, vaatii hieman vauhtipyörän modaamista
__________________
- Levannon We(l)ho - |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ70 kytkimestä? | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 25.04.2014 20:14 |
HJ:n kytkimestä | Olkku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.11.2008 22:13 |
patrol kytkimestä | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 24.06.2007 20:18 | |
Mitsun kytkimestä | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.10.2006 09:52 |
BJ tojon kytkimestä | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.09.2003 08:32 |