Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 19.08.2011, 12:33
Kovakalu69 Kovakalu69 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.02.04
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Viestit: 1.586
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja farmari Näytä viesti
Joo, taitaa olla mulla nyt se viimeinen Nokialainen "puhelin" tämä.

Mutta mikä tilalle?
Eikait ole muita vaihtoehtoja, kuin Samsungin galaxy II
N93i sai mun puolesta olla se viimenen toimiva nokialaine.
N8 kyllä kävi mielessä, mutta perunaksi osoittautumisen pelko jätti n8:n Giganttiin.
__________________
I remember the teacher telling us to write about our weekend or something, but I'd always be like "fuck that" and just drew dragons/dinosaurs killing each other.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Sisujen laatu Korpikumpu Chit-Chat 9 12.05.2011 15:48
motonet laatu on ? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 28 11.09.2010 08:15
Starkin laatu Holle Chit-Chat 11 20.01.2007 20:01
Foorumin laatu Tumi Chit-Chat 93 07.02.2006 12:53
Laatu vinssi Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 1 27.12.2003 17:13


Sivu luotu: 13:28 (GMT +2).