Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane
Ajattelin vain että pienellä panostamisella (200-300e?) saisi jo ihan ok kuntoisen käytetyn paremman ahtimen tuohon kylkeen.. Kun kerran näin hyvin teet koko laitoksen uusiksi niin itse vaihtaisin turbonkin, tai vaihdan kyllä vaikken omaani uusiksi teekkään
Tuossa mitsun omassa ahtimessa on tuo tehoalue erittäin suppea ja hyötysuhdekkaan ei tunnu olevan mikään järin iso.. Itellä on pajero ja kaverilla 2, kaikissa MUN mielestä sama homma. Eli ei vika vain yhdessä turbossa
Voi tietty olla että noissa +500tkm ajetuissa ahtimissa tulee jo ikä vastaan  Mutta naapurin kiisselinvirittäjäpoika kertoi vähän huhua tuosta mitsun td04:sen toimivuudesta, sillä oli muistaakseni jossain peltoauto mersussa joskus semmonen.
|
Viritys käyttöön tuo onkin ihan paska,muuten ihan ok. Itse olen ainakin huomannut että omassani pumppu on se tekijä joka laittaa tehot laskuun kiihdytyksessä. Kaikkein paras valinta tuohon olisi esim Garretin
gt2052vnt ahdin,siinä olis alhaalta herääminen kohdallaan ja paineet riittäis pitkälle.
Tulee vaan ahdasta pajeron konehuoneessa