Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.08.2011, 09:41
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Ajattelin vain että pienellä panostamisella (200-300e?) saisi jo ihan ok kuntoisen käytetyn paremman ahtimen tuohon kylkeen.. Kun kerran näin hyvin teet koko laitoksen uusiksi niin itse vaihtaisin turbonkin, tai vaihdan kyllä vaikken omaani uusiksi teekkään

Tuossa mitsun omassa ahtimessa on tuo tehoalue erittäin suppea ja hyötysuhdekkaan ei tunnu olevan mikään järin iso.. Itellä on pajero ja kaverilla 2, kaikissa MUN mielestä sama homma. Eli ei vika vain yhdessä turbossa

Voi tietty olla että noissa +500tkm ajetuissa ahtimissa tulee jo ikä vastaan Mutta naapurin kiisselinvirittäjäpoika kertoi vähän huhua tuosta mitsun td04:sen toimivuudesta, sillä oli muistaakseni jossain peltoauto mersussa joskus semmonen.
Viritys käyttöön tuo onkin ihan paska,muuten ihan ok. Itse olen ainakin huomannut että omassani pumppu on se tekijä joka laittaa tehot laskuun kiihdytyksessä. Kaikkein paras valinta tuohon olisi esim Garretin gt2052vnt ahdin,siinä olis alhaalta herääminen kohdallaan ja paineet riittäis pitkälle.
Tulee vaan ahdasta pajeron konehuoneessa
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 04.04.2009 18:06
Myydään myydään pajero 2.8 vm-98 "ilmastoitu" MYÖS VAIHTO Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 2 09.02.2009 11:17
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" REKISTERÖIMÄTÖN O/M/V Ajoneuvot 2 14.12.2008 21:25
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 08.07.2008 22:17

Sivu luotu: 08:41 (GMT +2).