siis paikallisen audigurun neuvosta nykäisin ton ilmamäärämittarin piuhan irti, ihan vaan tsekkauksen vuoksi että muuttuuko moottorin käynti sen takia ja olisko siinä vika. Mutta meno ei ole oleellisesti muuttunut eikä nykiminen poistunut --> ilmamäärämittarilla ei tällä kertaa taida olla osuutta asiaan. Voishan sitäkin tietty putsata varmuuden vuoks.
Ton sisu45:n mainitseman kondension voisi kyllä tsekata tulppien poteroissa, ihan vaan senkin vuoksi että yksi bemareita harrasteleva kaveri sanoi että ainakin bemareista paukkuu puolat jos siellä tulpan poterossa on kondenssivettä. Bemujen kutoskoneissa kuulemma on sama set up kuin Audin kutosissa puolien osalta - yksi per tulppa ja maksaakin mansikoita.
Tarkennus siihen vikakoodiin - ohjelma herjaa nimenomaan että kaasuläpän sopeutus epäonnistuu! Tai tarkalleen herja on "17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings". Lambdat on molemmat vaihdettu pakoputkiin ja vikakoodit kuitattu + pysyneet poissa joten se ei enää voi olla syynä. Kaasuläppää siis meinasin seuraavaksi ronkkia...
|