Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 19.07.2011, 23:42
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Yks vaihtoehto tosiaan on säätää casterit nollaan, mutta on sen jälkeen viimesen päälle vittumainen ajettava normiliikenteessä.

Ainoa toimiva ratkaisu on laittaa raidetankoon tarpeeksi jämäkkä ohjausiskari. Nimenomaan silleen, jotta toinen pää on akselissa, esim. murikan kyljessä, ja toinen pää raidetangossa, niin ettei väliin pääse ylimääräisiä välyksiä.

Jos ei sillä vielä tokene, niin laita sinne hydraulisylinteri ja letkut simpukalta.

Itellä on kanssa sellanen woblaushirmu, josta kaikki mahollinen on läpi käyty, eikä mikään ole auttanut, niin tarpeeksi iskunvaimennusta vaan raidetankoon.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol GR:n Tyyppiäänet ja -vapinat??? Olkku Tekniikka & Jutustelu 1 27.08.2008 08:47


Sivu luotu: 04:51 (GMT +2).